דבר ראש המועצה

שלום רב

תושבות ותושבים יקרים,
תפקידי כראש המועצה המקומית מחייב אותי לפעול במסירות למען עיר מגוריי ותושביה ולעבוד לקידומה בתחומים רבים, ביניהם: תשתית, ארגון המרחב הציבורי, חינוך, תרבות, תכנון, פיתוח, שירותים חברתיים וחינוכיים.

כפרנו כיום ניצבת בפני אתגרים רבים בעתיד הקרוב, הן בתחומים שצוינו והן בסוגיות חברתיות נוספות. מטרתי כראש המועצה היא לספק לתושבי הכפר שירותים מצוינים בכל תחומי החיים שבהם יש ממשקים בין המועצה לתושבים, ולייעל את פעילות המועצה כדי להבטיח תהליך יעיל ומהימן לתושבים.

כפרנו ג’ת מתברך באוצר אנושי ייחודי: תושבים מוכשרים, יזמים יצירתיים, ואנשים מלאי מוטיבציה. אני מאמין כי שיתוף פעולה הדוק בין המועצה המקומית לתושבים, תוך שקיפות וניהול תקין, הוא המפתח להצלחת הכפר והתקדמותו. יחד, אנו יכולים להפוך את כל אלה לכוח מניע עצום שידחוף את ג’ת קדימה.

יחד, נוכל להתגייס למען קידום ג’ת ולהפוך אותה למקום נעים ומזמין לחיות בו. אנו מתחייבים לפעול ללא לאות למען מימוש זכויותיה של עירנו, תוך גילוי שקיפות מלאה ושיתוף פעיל בכל צעד ושעל.

התחייבתי להפוך את ג’ת למקום שבו כל תושב ותושבת מרגישים שייכים ומועצמים. אעשה זאת על ידי שירותים נגישים, מעורבות מקומית וקידום בזירה הארצית. יחד, נוכל להפוך את ג’ת למודל לחיקוי בכל רחבי הארץ. ג’ת של הזדמנויות, ג’ת של קהילה, ג’ת פורצת דרך!

שלכם בברכה,

אשרף חנדוקלו
ראש מועצה מקומית ג’ת

איך אפשר לעזור לך?